New home

Godmorgon!

Så jag och Jon tog tag i kragen och släpade upp oss ur sängen kl 8.15, 8.30 skulle vi vara i grann-huset och skriva på hyreskontrakt för våran nya fina lägenhet i staden :) yehey! det vi signat för är en 3:a på 80kvm, nytt kaklat badrum med tvättmaskin, högt i tak och öppet :) glad vi är, kan till och med räkna med Jon på denna punkt ;)
Inflyttningen sker senast den 1 augusti, om vi har tur så blir det i juli kanske;)

Turbo fick vara själv en stund medans vi var borta, duktig kille;) Nu ligger han och snarkar på Jons mage, han talade även om för oss att han längtar efter att få flytta till den nya lägenheten, för där skulle han ha massor av möjligheter till att träna på sin skateboard åkning. Turbo menar att hedbergskas skolgård ligger några meter ifrån och att där brukar alla andra skejters hänga. Turbo vill så gärna vara en del utav dessa :)

Nu bjuder jag på mer sommar bilder som kanske kan lätta upp stämningen en regnig, kall dag som denna

Min fina mamma som är så rolig, hon älskar att tövla om Turbo ordentligt! turbo fullständigt hatar detta, han gnäller och skälle roch blir helt vildsint. Men det får han ta ;)

Och ja, lill ubben verkar ha en tendens att äta på allt i sin väg, gräs och blommor är ju otroligt smaskigt tycker han så nu går vi och nejar honom helatiden. Man ser ju bara här att han blir lite besviken när mormor lyfter upp honom.
- Mamma! Säg åt henne! jag vill ligga här och äta pinnar! Moooormooorrrr, släpp mig dååååå!
åååååååhhhhh

Menar du verkligen att jag tänker se fin ut på bild med dig??? Du låter ju inte mig få äta pinnar!

Turbo <3 mormor



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback