My angel

Godmorgon! Myser i sängen med min lilla ängel;) han är ju så go! Det är tur att våran lilla är så lugn och trygg i sig själv så han kan somna vart som hellst och fortsätta sova vart vi än lägger honom eller vad vi än gör! Dammsög hela lägenheten igår, Turbo kollade på den, luktade på den, tog en godis från den och var lugn. Blev lite orolig först när vi startade den men eftersom vi var så lugn och han fick beröm och godis så var det ok! Den stora läskiga hunden dom fräser och är konstig var inte så hemsk:) "Turbo somnade i soffan och kollade ibland lugnt på när jag städade! Peppar peppar , hoppas det håller:)

Idag ska vi träffa min syster från hudik och om det går bra, så alla är lugna då ska vi på middag med resten av min familj:) tur att vi har bil så vi kan fara när vi känner att det blir för mycket!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback