Sweet dreams

God morgon!


Rätt så trött är jag, konstigt att vara vaken vid sju, har ändå varit ledig en vecka typ. Att jag jobbade i torsdags 12.40-17.20 var mest tidsfördriv tro jag ;) För det var bara kul att vara tillbaka!

Nu kör jag på en stund idag och sen så ska jag försöka ta mig till Njurunda så jag kan få en god middag med familjen, ska även då sprida min babylycka :) haha. Jag tänkte bjuda på lite mer sköna vintersols-dagar som kanske lyser upp dina mörka vintermornar nu alldeles innan det ska slå över till den fantastiska våren! Jag vet att våren börjar i mars typ, men eftersom jag är ett Januari barn så såg jag alltid Januari som en vår månad, att efter nytt år då blev de vår då blev allt bättre och lättare. Må kanske inte vara så, men för mig är detta ''min'' Pre-spring. :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback