LYCKLIGA GATAN

ÅH HAN ÄR HÄR!!!!! :D Herregud jag är så lycklig så jag gråter en skvätt! Visste inte hur ajg skulle reagera när jag fick nu för två minuter sedan veta att lilla valpen var född! Wow jag är så fantastiskt glad och även Jon drog på sina smilband ordentligt fast han sover! ÅHHHHHHHH!!!!!


Välkommen till världen Callabalooz Mammas lilla navelludd! aka Ludde ;) haha


(Nu håller vi alla tummar som finns för att allt ska gå bra! Ludde var den enda valpen i kullen förutom en syster som tyvärr var dödfödd, jätte tråkigt. Men De låter som att Ludde är frisk och fin så nu hjälper ni mig allihop och håller en tumme åt familjen westman/nordlunds lilla krabat!)




<3

Fick dessa bilder nyss också :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback