Hejdå

God morgon! Igår så blev det bestämt iaf, min kollega och vän Camilla är nu slaktarens nya mamma. Det känns självklart tråkigt att vi inte kunde ha kvar honom men jag hoppas verkligen att Jon snart blir bättre. Lägenhet. Vi bor i har självklart hjälpt till att spöka kring jons allergi mot gnagar "urin", eftersom våran lägenhet inte har någon ventilation what so ever så stannar all lukt och groll kvar. Antagligen måste vi flytta och vi har kollat runt på andra hyresrätter. Det känns såklart tråkigt när vi nu fått ett så fint hem och det äntligen börjar bli klart. Men vad ska vi göra om Karln bara är sjuk varje morgon från november 2010?? Inte så roligt.

Men om riksbyggen kan fixa detta med tätningar, ventilation, badrums renovering, så kanske vi kan vara kvar, vilket skulle vara lättast och skönast!:) för det är annars inte så mycket fel på detta hem... Förutom att kylskåps hyllan var trasig när vi flytta in, frysens lådor är lite trasiga, att det är luft i rören i köket så det bubblar högt och att köksfläckten drar in Matos i vardagsrummet.

Haha herregud, vi kanske borde flytta ändå.

Här får ni en bild på mitt lilla hjärtegull! Jag kommer så klart hälsa på honom och Skatt ska så klart få leka lite med sin låtsas bror;) vi bor ju så nära varandra så de är ju toppen!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback