Åre

God morgon!

Ligger kvar i sängen, jag är väldigt mycket för att blogga från sängen tror jag, hehe men dagens bestyr har ännu inte kommit hoppandes på mig, men snart så gör den nog det! Jon ffor precis till midlanda och skulle hämta sin pappa. Jon verkar ha två jobbiga dagar, han får ju faktiskt skylla sig själv lite grann, är man vaken hela nätterna och sover till kl 15-16 då får man en dålig dag för det är ju klart att alla nära och kära ringer och vill ha tag på en på dagen, normalt folk är vaken då;) Men Jon har inte gillat dessa dagar för han har fått kliva upp vid åtta typ. hehe, jaja hoppas han vänder på dygnet när jag är borta i Åre iaf:)

NU ska jag snart upp, fixa lite frukost och åka till danni, sen till Åre tors-söndag :) Blir massa mys

Vi hörs, jag lär ju sk posta bilder också;)

Följ min blogg med Bloglovin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback