Nu då?

Efter mycket om och men så går det efter två dagar äntligen att ladda upp mina julklapps bilder! :) Detta fick vi och lite till, så allt var bara Bonus bonus bonus eftersm jag faktiskt inte hade önskat mig något så känns det sjukt bra! Av Jon så fick jag danslektioner med ett super härligt rim;)
Till våran kommande lilla vovve!

Lite bra-att-ha saker;)


Fin förvaring och blomkrukor, böcker till Jon och även dvdfilmer till oss.

Ser ni vad det är??

Japp! En resa till Kroatien ;D
Och massa köks saker, fick även tallrikar och skålar osv ;) Matberedaren är väl vad jag har behövt riktigt länge. NICE

Nu blir de frukost och sen väcka Jon, ner på stan och Jobba 11.30-20.00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback