Yr höna

God morgon!

Kika lite i en Ikea katalog och väntar på att klockan ska ticka, ska hämta min boss i stan och sedan fara ut till Birsta och jobba:) spännande dag! Så sjukt roligt att få vara med när vi startar upp en ny butik:D

Sån rolig grej hände igår, jag började tänka efter när jag och Jon släppt av Turbo hos hans farmor och farfar, haha. Här om dagarna så skrev jag att jag inte hade några pengar till mat, knappt frukost, helt desperat. Haha och sedan går jag och köper en svin dyr klänning från Tiger. Det är såna gånger som jag kan skratta åt mig själv och verkligen förstå att -jag är ung. Ist för att ha mat hemma så väljer jag att vara snygg? Men är man ungdomlig så är man, vem väljer inte en snygg klänning framför frukost?;) haha vilken tur att mitt frukost beslut inte påverkar Jon, eftersom han inte äter frulle så är de bara jag som får en gnällig morgon. Men då hjälper det att tänka på den svarta fina som hänger på en galge hemma och väntar på varma sommar dagar. Man måste ju unna sig (ironi).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback