reality check

Hej! Oj så längesedan, jag har faktiskt inte vart borta, utan bara så förbannad på att blogg appen inte fungerar1 så ist för att försöka logga in via datorn så har jag envisats med appen på telefonen, som ej går. haha. så kan det gå!
 
I morgon är jag iaf ledig och ska flytt packa lite i förebyggande syfte! jag och älskling ska flytta till stadens centrum om bara någon vecka så det är väl på tiden att packa så allt hamnar i ordning ist för nå jäkla kaos som lätt kan bli om man stress packar.
 
Inte nog med min ledighet i morgon, det betyder även att det kommer att bli till att röjja ute på staden för mig i kväll/ natt. Längesedan nu som man fick släppa loss och bara vara!
 
 
Ses i dimman



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback