What?

Snacka om konstig dag! Nu är man ganska parerad på vad som kan hända;) haha min första dag på Levis st galen. Inget funkade och vi fick problem med personal och fick inga varor. Så
Mest stod vi och trampa på Sanna ställe och bannade situationen(i det tysta då), men nu kan de ju inte gå sämre(vi har varit glada och skrattat ändå för sånt här händer bara inte!) men nu kan de bara gå bättre!

Så nu har jag iaf en fantastiskt taggad, ung tjej som ska röja stenhårt med mig de kommande veckorna när vi ska bygga upp våran galet snygga butik! Det är färg glatt och fräscht! Fan så ni kommer gilla Levis Store "Pure"!

Nu ska jag andas lite och få en tidigt natts sömn så jag är på topp när 3000produkter strömmar in till oss;) halleluja!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback