Oh rainy day

ligg-sitter i soffan, laddar ner episod 16-23 på DH s06. Nörden her self. Det regnar ute.. så jävla typiskt att man inte ska kunna få lite soliga dagar så man blir frisk igen. Vaknade vid 7.20 av att jag hade täppt igen min näsa med snor och det var varmt och mitt finger som jag skar mig på en konservburk bultade. försökte somna om och sova till halv nio iaf och sedan kliva upp nio och mata Turbon, men så blev det inte när klockan ringde, Turbo hoppade upp och sprang till dörren gnydde och gnällde och ville äta och kissa.. så efter att Jon förförsta gången gnällde på mig en sådan tidig morgon, så gick jag upp. Fingret bultar fortfarande, konstig det där kan inte använda det typ, men när man är små sjuk då blir man lite extra gnällig.

Gick ut i regnet, usch, burrr, till och med Turbo hade bråttom in.

ne usch och fy, jag ser ut som en vrak alltså, hoppas jag ser lite piggare ut om en timme så man iaf kan vara någorlunda presentativ på jobbet.
så varmt och soligt får de gärna bli snart gen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback