Hello sunday

Så när jag kom hem slocknade jag direkt. Det var fredag natt alltså. Så lördag morgon, upp tidigt, Jon skulle på uppskjutning och jag följde med till mamma och pappa. Alla sov och jag tänkte själv få vila en stund. Nej, turbo skrämde katterna och katter flög upp på väggar och rev ner tavlor. Mamma och pappa vaknar och hela huset är upp. Darn.

Så hängde med dom ett tag, lite frukost och de, sen åkte dom till hudik och jag fick äntligen vila en kort stund. Jon hämtade mig och bebben och vi åkte hem och gjorde oss färdiga. Jag hann med att ha konstiga humör svängningar och lite tårar och skratt och skrämma Jon rejält. Haha, förstår mig inte på mig själv.

Det blev lite kalas firande för Jon kusin Andrea (som även kan kännas igen som turbos nanny för någon vecka sedan) det var trevligt med grillat och alla glada människor, men jag var bra färdig så somnade nästan mot slutet där. Kom hem och stupade i sängen. Telefoner förblev avstängda. Skönt.

Sov till halv nio, ut med turbo och upp och ber i sängen igen, soooova. Sov till halv ett. Fantastiskt. Ibland måste man få vila ut, jag är fortfarande slut men det tar jag ikapp i kväll. Jobb i morgon 13-19:) nu blir de att kolla igenom lite papper inför Levis öppningen, matlusts och scheman.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback