Åh skog

Det som hänt: fredags, personal fest. Riktigt roligt alltså! Kul att få avsluta lite med crewet nu när jag beger mig vidare till nytt jobb:)

Lördag, dop fotografering i sköns kyrka. Blev bra och kändes roligt! Efter det så for familjen bulldog till bunsta, i hopp om att mamma och pappa skulle vara dör och laga köttsoppa till oss, men nej. Vi fick värma den i micron ist men de gjorde inget för den var galet god ändå! Älskar pappas köttsoppa, ingen absolut ingen gör så god soppa som min pappa<3;) haha. Jag och Turbo passade på att gå en sväng i skogen och till tjärnen, vi satt på bryggan och surrade lite. Turbo passade på att videoblogga, den kan ni se på han egna blogg.

Efter det for vi till min syster på middag och trevligt sällskap en snabbis, turbo fick pussa på kaninen skuttan och busa med barnen.

Så är vi inne på söndag, har redigera bilder från dopet idag och även igår. Slit slit men de blir så bra;) och jag har så klart jobbat också. Nu är jag i soffläge och vilar. Jobb i morgon med!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback