När jag har bestämt mig så har det redan hänt.

Hejsan! Nu är jag tillbaka, det känns som evigheter sedan men jag vet att det inte är det. Allt som hände kring våran första hund blev inte alls som det var tänkt, det var så sorgligt och jag var nog ganska förstörd. Jag hade ju verkligen förväntat mig en liten gul pojke. Skatt mår just nu bra och bor kvar i Västerås, men tyvärr så har han en missbildning så att något kring hans hjärta och lungor går åt fel och förmodligen kommer han att trötta av mer och mer, men föhoppningsvis så kommer det att vända och vid ett halv års ålder så kommer uppfödaren få veta hur dom ska göra. Nu håller vi tummarna för det fantastiska lilla livet att han blir frisk och få en möjlighet till ett liv han förtjänar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback