Kungsbacken! Hello stkhlmare!

God kväll! Sitter på destination nr 189 nu... Efter tre dagar i fångenskap så har jag äntligen fått min frihet, men eftersom jag ändå skulle till min systerson på kalas i morgon så bestämde sig mina förövare att låsa in mig i familjehålan ännu en dag, dock i Hudiksvall. Dessa tvingade även mig att äta mat på mc donalds och köra bild dit. ;) (ironi)

Har fått duschat första gången på 5 dagar, det gjorde nästan ont av vattnet på min kropp. Blev precis attackerad av en katt i ett mystiskt rör, obehagligt. Nu ska jag försöka laddad ner en film till mamma och pappa i morgon, ska även få träffa min älskade pojkvän som tycker att det är kallt om nätterna utan mig<3 gosigos! Hej hej!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback