Re-write

Tjolahopp! Dagen sprang snabbt förbi vilket kändes bra, vissa dagar ska inte vara så himlans långa. Men imorgon är det en ny dag med nya tag, börjar med lite gym på morgonskvisten så blir det jobba 13-19 sen:) Och ledig torsdag.

Nu har jag nördat mer saker jag vill ha, men jag tro jag gör om min önske lista till 21års dagen. Jag önskar mig bara pengar(presentkort) för då kan jag köpa vad jag vill, har ju så himlans mycket planer nu och inspirationen bara flyger! men jag har inga pengar att förverkliga mitt drömhem. Behöver först få ett golv i hallen och en stor tvbänk/vägg. Får ju inte glömma 50" tvn också;)

Här får ni lite emr bilder av mig på vad som inspirerar mig, men verkar vara svårt att få tag på...:P(google bilder)

Ett dörrstop, skulle även ha den som prydnat i vardagsrum/hallkanske på ytterdörren eller i hallen.

Prydnad?


I soffan el sängen, och ett till dörrstop, men svart, vet ej vilken färg jag fastnat för.

Mys! Kudde till soffan och en Jack&Jones bulldog på tvbänken.

Denna FANTASTISKA tavla har en kille som heter Marc gjort, vill gärna få tag på denna, skulle smälta in så sjukt bra i vardagsrummet(kanske sovrummet) Fantasticó!


Och lite salt&peppar kar, gillar alla, men kanske dom som kramas bäst? :)
GIVE ME MONEY! måste shoppa inredning!

Åh lite mer till min köks hörna!Detta är mest inspriation om hur jag ska ha det, och jag har en vision om hur det komemr se ut och bli, så en fotölj i köket kommer blir perfekt, låter möjligen lite knasigt men kan nog slå er med häpnad ska du se ;) vänta bara

Ska jag har i köket i min fina kokboks hörna




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback