Koppar..

God morgon! Det verkligen lyser koppar rött om taket på grannhuset, riktigt riktigt fint!
Jag har sovit väldigt bra i vårat om möblerat sovrum, blev ju så sugen på någon förändring när jag sett Ernst igår!

Vet ni en till sak som jag längtar efter? Jo mitt 16-85mm objektiv, jag tänkte införskaffa det i juni, längtar efter som fotograferingen har legat på hyllan ett tag pga mitt super dåliga 18-55mm. Det är liksom inte lika roligt när man tappa kontrast, djup osv, o om man inte har ett redigt psp så är de ännu ett minus.

Men tänkte iaf ta med mig systemen den 1 februari ändå bara för att föreviga första mötet med min första egna hundvalp:D

Nu ska jag upp och gymma lite.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback