Fresh start!

Hejsan alla! Välkommen hit. Detta är en nybörjan på ett fantastiskt liv.

Låt mig presentera familjen Nordlund/Westman lite närmare :)

 

Jag heter Natalie Nordlund och kommer från Sundsvall, min pojkvän heter Jon Westman. den 17 april 2010 hittade vi varandra och sedan har de flytit på ganska bra ;) Vi var inkvarterad hos Jons föräldrar ett bra tag och den 3 november 2010 så flyttade vi in till en 2a på 56kvm i stan, gick ganska fort där ändå. Men här är vi nu och trivs ganska bra, självklart så vill vi ju röra oss till ett annat hem så småning om, men detta duger, denna lägenhet har blivit renoverad av Jon och hans pappa, så nu är de riktigt fint!

Jag själv jobbar cirka 60% på Carlings mitt i stan, trivs riktigt bra och känner mig för en gångs skull, nöjd. Jag har hamnat på an plat i livet där jag känner mig nöjd, just nu vill jag inte hit, dit, upp eller ner. Jag vill vara här , här trivs jag !:)

 

Så anledningen till namnet på bloggen är - Jag är nöjd och känner mig kär och lycklig, Jon är pluggande som vill ha ett jobb, men hellst vinna pengar på något vis och festa till de lite då och då, och vårat djur Slaktaren som är ett marsvin, han vill gömma sig för solen, älskar att hoppa på människor fötter och skrika och älskar att äta mitt hår. Nu kommer vi till personlighet nummer fyra, en valp. Det är så här, denna valp exsterar inte än, detta är en liten dröm och än så länge känns allt bra och vi planerar för fullt om hur vi ska hinna med oss och vad vi bör tänka på, allting har gått åt rätt håll nu, efter mycket upp och ned gångar.

Nu på lördag så ska jag och min Darling åka till västerås och köping till två olika hund kennlar. Vi ska kika på lite föräldrar till de kommande valparna och medla om vilken uppfödare som skulle passa oss. Detta känns helt fantastiskt och jag längtar ihjäl mig!

 

Så hoppas ni känner oss lite bättre nu och är sugen på att få veta mer om våra valp planer och vårat lilla liv. Detta ska även vara en så kallad ''feel good'' blogg ;)

 

Lot's of love




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback