Stilla natt

God morgon!

Kör öppning idag så är upp tidigt;) för mig iaf. Använder en super spännande klister bh, för er som inte har en, köp en! Lite hat kärlek, bra för de blir noll märken av den förutom att tuttarna nog tittar rätt upp! Men om de syns får jag nog höra idag. Varför ni borde ha en är för att de känns så obehagligt. Men snyggt i öppna toppar.

Denna december är mycket upplevelser för mig allt för att bli en kvinna igen, mitt första besök på ett riktigt spa och en riktig massage(wow effekt) och igår fick jag manikyr, ni vet med gelé naglar osv??:) de va en upplevelse! Snyggt och hårt och har hållt natten, ovanligt efter nagellacks användandet.

Ligger i sovrummet och lyssnar på nobel snacket från Tvn i vardagsrummet och Jons mummel och snark bredvid mig, myyys.

Nu ska jag dra mig mot jobbet skönt att ha bil idag:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback