Livs coach

God kväll!

Hemkommen från poledancen nu, fantastisk skönt och uppiggande. Preis vad jag behöver.

Så här är det, nu på senaste så har jag varit väldigt nere, jag har kännt mig sjuk och hängig och grå, stillös. Men alltså mitt humör har inte varit nere, livet fungerar fin alltså, jag är lyckligast i världen och Jon o jag har riktigt kul tillsammands och vi väntar valp. Det är ju helt amazing! ;) Men mitt ''utseende'' och kropp har inte hängt med, jag tärnar ju fortfarande och har inte fått någon sambo-mage och vi äter inte dåligt heller. Men jag har tappat min inställning till att vara snygg. Så ja, nu på senaste har jag haft samma kläder väldigt länge, eller snarare ''likadana'' kläder, olika men ser likadant ut.

Har fått olika tips av vänner och kollegor men inget fungerar. SÅ jag tog till de tunga artilleriet! Jag talade om allt för min närmsta vän Danielle, och det slutade med att (hon har kankse inte gått med på det men så här har de blivit från min sida) Danni är från och med nu ''MIN LIVSCOACH'' tillsvidare, dvs tills jag kommer på fötter igen.

Dagens lektion
- Sluta skyll i från på något, du måste ändra din inställning. Träna lite mer och äta mer regelbundet.



Så nu har jag även bestämt mig för att sluta med mitt missbruk av lipsyl. SÅ den tog slut idag så nu ska jag banne mig vara utan också. Och jag har rakat mig under armarna och har inpackning i håret. Nu djävlar ska vi bli en woman igen!


Tänk att kvinnor har sån press att känna sig snygga,,,så fort man inte gör det, så känner man sig grå å tråkig..TRist!

Nu finns de ju säkert mkt killar med men...



Sen äre ju en grå period nu också. =) Känner mig bleeeek

2011-12-07 | 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback