Ulvön

Har nu tömt min telefon eftersom den blev så seg av alla bilder jag hade, tar ju alltid bilder hela tiden!;) jag vet att jag har försummat bloggandet en hel del, men det blev nämligen väldigt mycket jobb nu när vi öppnade Levis store i sundsvall!:) fantastiskt roligt och jag njuter av Varje sekund! Nu är ju på riktigt ledig imorgon vilket känns konstigt eftersom jag nu jobbat från den 23/5 till nu den 14/6 alla dagar! Förutom bröllops dagarna som var nu i helgen, men ingen rast ingen ro är de på bröllop så de blev inget vilande där heller. Det gjorde inget vi hade så roligt ändå:) så jag försöker verkligen inte lugna ner mig för så kommer nog all ork försvinna!;9




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback