Turbo's egna blogg

Har precis hjälpt Turbo att starta sin egna blogg, ni kommer kunna hitta den under ''The little ones'' som Turbo's blogg, eller på bigbulldog.blogg.se. Så nu är lill killen nöjd och får berätta om livet ur sin egna synvinkel, Turbo har lovat att ladda upp egna bilder som inte kommer att finnas här, men som jag känner honom så kommer han ha svårt att inte låna bilder från mig.


Så roligt att jag hittade ett fågel ägg osm var helt, förutom ett mini hål som tydde på att något djur har sörplat i sig den lilla fågelungen. Jag tänkte visa pappa och mamma denna men då råkade jag tappa den i gräset, den var hel men så kom turbo och ville vara med, det räckte att han med sin klumpfot, snubblade fram och krossade ägget med nosen. tack för den liksom. Så står turbo kvar och säger - vart tog den vägen??!

Turbo gillar morfar, speciellt att jaga hans strumpor ;)


Haha. Klart grabben ska ha en egen blogg! Mina har ju en egen hemsida. ;))



Ha det gott!

S.

2012-05-04 | 13:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback