Sorry for party rockin'

God morgon du sommar sol!!

Sällan jag är as pepp dagar som denna, vaknade med ett ryck och gav Turbo käk och gick ut med honom, min förkylning håller på att släpa mig över kanten till halvetet, jag (detaljerat) snyter och nyser gult snor och jag hostar och spottar blandraser av blod. hmmmm, låter det trevligt? Känns inte så trevligt, men vilken tur då att solen är strålande utanför mitt fönster, Turbo lapar sol och tuggar på ettn smaskigt hundben. Jag kämpar med andnöd och försöker hålla snoret i näsan och inte droppandes på golvet.

Men jag mår nog bättre snart, ska u ändå gå ner på jobbet till kl tolv så jag måste ju bli bättre! Jag hr även varit fundersam i några dagar om varför jag haft magont samtidigt som denna förfärliga förkylning, och det är för att jag har ätit Ibumetin, jag trodde det skulle dämpa men då läste jag att man inte fick äta Ibumetin om man har magsår eller har haft. Hej förklaring! Så nu går jag över till all naturale och låter kroppen komma till liv av sig själv.


Och alla ni som har varit utomhus på senaste tiden vet ju om att tussilago och vitsippor och blåklockor, krokusar och alla möjliga små vår blommor har kikat fram i värmen. Även gräset blir grönare och träden blir glada.

Love my baby bulldog! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback