Hmm

God morgon! Jag ska guida er genom min morgon. Vid 06.00 ringer jons larm, Jon är ju en riktig sju sovare så jag får slå på Jon och ljudligt säga -det ringer!!!
Tillslut fattar han. Jon åker iväg och jag hoppas på att få sova till iaf nio. Jag hör konstiga ljud, vaknar, vänder mig om, hann precis flytta på huvudet, turbo spyr över hela min kudde. Tack! Jag kliver snabbt upp, kliver i hundkiss(hur hann han med det????) går till toan med spyan. Hör turbo hulka sig igen får bädda av sängen skölja av sängkläderna och slänga lakanet till tvätten. Bra start på dagen. Fixar nytt påslakan och går till vardagsrummet i hopp om att få vara ifred. Jon kom hem när jag städade sängen, han skrattade. Jag hade svårt att se det ironiska med de hela just då;)

Lägger mig i soffan och turbo vill absolut vara med mig men jag vill inte vara med honom så Jon fick hämta han. Några minuter senare kommer tubo Springandes och ber om att få sova med mig. Han sover halvt om halvt och gnyr samtidigt, hade säkert ont i magen, bebis då... Somnar till slut! Skönt! Klockan ringer nio och här jag, uppe och helt färdig. Måste ta en dusch snart å.


Har ni sett bladet från blomster landet? Åh vill ha ha ha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback