Big boi

Nu är turbo en stor kille;) precis avslutat sin valpkurs och är redo för världen.(som om han inte va det förut). Men jo så nu är de väl bara att öva och vara konsekvent och komma ihåg allt vi övat på. Då är vi good to go.
(ni får lite bilder på några av snyggingarna på valpkursen! Synd att jag inte fick någon bra bild alls på den mysiga labben!)
Nu sitter vi i en varm buss och längtar efter att få torka av oss regnet och krypa ner i soffan. Öppnar i morgon så behöver min beauty sleep!

På tal om ingenting, vi åkte buss förut med världen suraste utländare, han uschade mot turbo och ville vi skulle betala för honom osv. As otrevlig!!! Hatar dintur ganska mycket just nu för ingen vet vad som gäller med hund. Ta tummen ur röven och utbilda er för fan, detta är erat jobb. Tar människor inte sina jobb på allvar längre? När blev världen så här otrevlig?(kanske jag är arbetsskadad, men för mig så betyder service väldigt mycket)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback