Tufft

God morgon! Vilken natt, jag vaknade kl två av att något tjockt/klumpigt och varmt låg i min famn. Jag somnade tidigt igår och Jon var vaken en stund med lilla, det var min tur att vila ut, ganska mörbultad dag igår, inte pga Turbo men han hjälpte till iaf;) haha

Men på något oförklarligt vis så sov Turbo i sängen med oss, hela natten varken jag eller Jon kan förstår hur det gick till för Turbo kan inte ens gå över en dörrtröskel??? Men iaf så sov raringen hela natten, ända fram till kl 05.55! Vilken kille! Så helt klar förbättring, men varför han inte fått sova i sängen är för han är så liten och att han går inte ramla ner, då slår han sig illa. Egentligen måste han bli större men han sov kuuul så gott med oss så, vi får se hur det blir ikväll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback