Sandviken-Gävle

Hello! Lyssnar på mi nya spel lista på Spotify och känner mig ganska nöjd med den, än så läge. bara jag inte förstör denna playlist med massa skit nu så ska dea nog gå att spela på jobbet också!

Nu väntar jag bara på att min syster ska sluta jobba och hämta mig, vi ska fara till gävle idag och hälsa på min bror och mitt ''kid-nr-1'' hehe, Yes, Terminator ska jag kramas med idag, kommer antagligen att sluta i ett elakt naffs eller så i mitt finger, eller som jag drömde om, i min hals... haha nejdå, Termi är väldigt snäll och go, men han har lite anger management-problem, detta skedde då vi tillslut var tvungen att be honom att flytta ut, det var nämligen så här, Jon fick nog, ställde sig vid matbordet och tog upp tallriken och kossa den mot bordet och sa bestämt - Nu ska du flytta ut. Terminator blev nog lite upprörd och jag kunde ju inte göra så mycket än att krama om honom och tala om att allt kommer att bli bra, så jag hjälpte honom att hitta ett gruppboende eller ja en studentkorridor kanske vi ska kalla det. Terminator kom tyvärr ej överrens med denna familj och det sluta med att han tog till våld, två i familjen fick åka in på sjukhus. Redan där så ville Läkaren att Terminator skulle skrivas in på Psyket, men jag övertalade dem att det bara var en svacka, han var en vilsen tonåring som inte riktigt visste vart han hade sig själv. Så jag fick läkarstaben att gå med på att pröva sätta honom på ett omplaceringshem i Gävle(dom sa- Gävle blir bra, långt bort från alla och bra miljö att ta det lugnt och finna sig själv i.) Så sagt och gjort så fick han flytta till Gävle. Nu så har dessa fyra inneboenden flyttat till en ny lägenhet i Sandviken, lite närmare till civilisationen, vilket är bra, för då hann Termi att anpassa sig i lagom takt.

Har pratat med hans vårdare och han säger att Terminator mår bra nu och inte visar några tendenser till agressivitet, men själklart kan detta förändras, Terminator har nämnligen inte träffat någon från hans förflutna på snart ett års tid. Jag tycker att det är dags att han får träffa sin mamma igen så vi får se hur denna situation kommer att bli.

Jag har saknat dig mitt ''kid-nr-1'' ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback