Life will always be..

Morrn då! Tänkte bara dra upp en sak som piss me off. haha, ganska ironiskt men det är ju så livet fungerar, några av er kansse känner igen att jag har skrivit om jävligheternaslag förut? Det är en tyst, oskriven lag som finns vart vi än går och den slutar aldrig att agera.

Så jag och min pojkvän har skaffat valp(lite allmänt  gnäll). Vi kan börja så här ist : Jag(Natalie) Köpte en liten söt valp för dyra kosingar, lever snålt för att ha råd med honom, går ut med honom tidiga mornar och sena nätter, bokar vaccination, matar honom fyra gånger om dagen, ger honom hundkex, leker med honom, kramar om honom, älskar honom, kollar alltid igenom honom för att se så han mår bra och är hel. Planerar hans framtid och är allmänt oroad och kärleksfull så det sprutar ur hjärtat på mig. DVS, jag gör ALLT.

Och vad resulterar detta i? Jo att Jon busar med Turbo, och orkar knappt gå ut med honom på mornarna eller nätterna, ger honom ingen mat. MEN ÄN DÅ så blir Turbo helt TILL SIG AV LYCKA av att se Jon westman. Även om Jon bara går på toa, fy fan vad glad han blir att se honom. Usch jag vill spy. haha fy fan...

Då kom jag in på spåret ''barn'' jag sa till Jon - Om vi skaffar barn i framtiden, och deras första ord blir ''Pappa''. Då skjuter jag dom...Och dig.

Men som sagt detta är världen och här existerar Jävligheternaslag som aldrig kommer att sluta vara aktuell.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback