It's not all

God morgon! Fin morgon, solen skiner och jag ska snart traska iväg till jobbet! Jag har fortfarade semester, men eftersom jag inte har något vettigt att göra så åker jag ner till Carlings och hjälper tjejerna att röja upp i lagret ist! :) Lite extra knöck är inte dumt när man faktiskt inte skulle fått en krona i april egentligen.

Det visar -6 grader och jag funderar starkt på att dra på mig tjock sockar och mina kängor, till och med lägenheten är kylig, har ju redan blirvit bortskämt med sundsvalls plus grader så minus skrämmer livet ur mig ;)

Jon ska också jobba idag så han kliver nog upp alldeles strax. Det lät även som att jag skulle få en film på Skatt tills ikväll, vi får se sen :) Spännandeeeeee



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback