2 skrämmande saker

Eller är det mer?

Idag har Turbo fått stå ut vid - att en kryddburk ramlade ner från skyn rak på honom, snacka om otur, mitt i prick från kryddstället. Han va inte glad, o jag fick skiten för det men han förlät mig. Han har i helgen och idag fått små hundben att tugga på, super populära! Cirkus en decimeter är dom, smala.... Så populär att han svalde en hel, knappt en cm stack upp ur halsen på honom, han hade andnöd. Typisk dag, jag på fanskapet och drog upp det ut halsen på honom, hjärtat klappar hårt på mig. Men han älskar dom ju så under NOGA uppsikt får han smaska på dom enbart. Det slutar inte här, Turbo fullständigt HATAR mission impossible, den nya 4an alltså, han sprang i väg som en skade skjuten gris och gnydde. Fuck tom Cruise skrek han.(är han nog inte ensam om att tycka)...

Denna kväll kan väl inte bli mer misslyckad? Haha nej nu nattar Jon honom isf så han får ta det lite lugnt efter all tortyr han fått utstå;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback