Coming up

Natalies Birthday. Första gången på länge som jag faktiskt önskar mig ''saker'' men självklart önskar man sig pengar också bara för att;) Men för den som är sugen att se vad som jag skulle vilja ha, antingen i b-present eller som jag ska köpa själv så får ni gärna kika här :)

(Kan även säga att jag skulle faktiskt bli glad över presentkort på Hemtex, Arken, Cervera, Indiska, Åhlens, eller någon annan inredningsbutik / Djur )


Whislist


En fantastisk spargris(hund) Ser ut som en fralla som vi ska blir ägare till
En klotång till lilla plutten som kommer
Läderkoppel som kan bli lill puppens egna osm han kan tugga på om han vill.
Ansiktskräm från Mary kay
Make up remover från Mary kay
Ett super fint Cath Kidston iphone 4G clipon skal :)Finns på prylmecka.com

(alla bilder är hittade på google om det inte står annat..)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback