Sena nätter

! Är vaken... Jon kommer snart hem, nu är det inte så att jag väntat på honom, utan, jag åkte på en 50 års fest halv fem, efter jobbet. Så partade vi på till nästan elva, så for vi hem, för systers barn var ju sjuktligt trötta! Så jag kom hem och slog igång filmen ''War horse'' som jag började kika på här om dagen men Jon var inte alls intresserad. Riktigt bra film var det, kändes lite halv B först och här har du black beauty. Men när filmen fortskred så blev den så jäkla bra! Åh tårarna har strömmat ner på mina kinder, och vips så är klockan nu snart två och älsklingen skrev nyss ett sms om att han var påväg hem :)

Jag har haft en super duper dag och är galet sugen på att vrida tillbaka klockan cirka 2-3år och bara bry mig om min häst och att åka i backen och bara lägga pengar på min häst och min bräda.(Självklart ska ju Jon få följa med på resan tillbaka, annars vill jag inte.)

Så jag hedrar min fantastiska häst
Tano Du Ling, som så troget följde mig igenom mina tuffa tider i 6år plus de två år då jag bara nöjde mig med att pyssla om dig innan du blev min. Fantastiska du som alltid fanns där för mig och gjorde allt för mig. Ångrar ännu den dagen då du inte längre fanns hos mig. Alltid mitt hjärta.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback