Västansjö

God kväll! Har avverkat mitt första arbetspass idag, kändes fint! NU står jag och kokar ihop lite snabbmat till karln min. Vilken bra känsla som slog mig idag, att jag är faktiskt ännu mer kär i Jon nu än vad jag var förut, jag trodde ju att så kär som jag kände mig, det var gränsen, men idag så har jag toppat det! Det går alltså åt rätt håll;)

Så torsdag till måndag var vi i västansjö, ramsele. Mysigt, vi gottade i oss god mat och trevlig sällskap! På torsdagen tog vi det ganska lugnt packade mest upp och gjorde klart matshoppingen och så, knäckte en öl eller två å. Fredagen så var det ju långfredag! Då är det ju obligatorisk närvara på isen, alla med pimpelspön i handen, eller en öl, jag och Jon hade mer eller mindre händerna fulla med det ena och det tredje och en valp;) Turbo skötte sig så sjukt bra, han tycte väl iuf att det var kallt så han gömde sig mesta tiden under två filtar och på liggunderlag osv, allt för att bli varm, sov i pappa Jons jacka gjorde han också! (Turbo lånade alla med stora jackor att sova i, nära magen på folk!) solen sken och det var sjukt varmt och gosigt. Ingen fisk för någon av oss, men det gjorde inget alls.

Följande bilder kommer att presentera dessa dagar av ren ''ladda-om-inför-verkligheten''.










Husse tränar spår med Turbo. Turbo jagar sin egna skugga typ ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback