Södra allén 5

Så kl tio for jag och turbo med bussen till vetrinärkliniken! Turbos andra vaccinations spruta skulle han få:) allt gick bra och vi fick sen fin royal canin godis påse och matlåda och annat smått och gott när vi kom dit! Härligt bemötande. Jag blir så sär fundersam eftersom blir som galna när dom ser turbo, är det alltid så här för alla valp ägare eller är det något speciellt med min valp?(självklart tycke jag att det är något speciellt med just "min" valp;)..) men så känner nog alla hund ägare.

Veterinären gav turbo snabbt sin spruta, helt harmlöst! Och sedan lyssnade dom på hans hjärta och det lät jätte bra tyckte hon! Och kika i hans öron.

Just de, glömde säga att på bussen så möttes jag v en HEL förskoleklass som alla åmade i kör- ÅÅÅÅÅHHHH VA SÖT. Haha jag kunde inte Annat än le och titta ut så inte alla barn skulle springa fram och klapp turbo;) för det va måååånga barn.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback