17april 2010

Ja vad hände då?

Nämen just det!

Jon och jag har våran 2års dag idag;) för två år sedan så var vi på en thaifest songkran, Jon föräldrar var med och mamma skvätte ner dom med vatten på festen(vattenfestival och betyder tur att kasta vatten på varandra) (även första gången dom träffades typ) jag trodde att dom skulle bli chockade och inte vilja träffa min "galna" familj nå mer. Men dom blev positivt chockade och hade roligt resten av kvällen;) tur det!

Den natten frågade jag Jon om "oss" och då blev det officiellt, Jon och jag var ett par! Haha fantastiskt.

Inte kunde man väl då veta att vi skulle ha en hund valp och ett hem tillsammans?:)


Love love love!!! Till alla!

Älskar dig Jon Westman




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback