Nyårs afton

God morgon! Som ni alla vet är nyår runt hörnet, jag vill bara ge er lite läsning och ett avslut.

Ligger i en våningsäng skavfötters med Jon, väntar på att orka kliva upp. Vid elva blir de bad på högfjällshotellet med nästan hela gänget och bara ladda inför fyrarätters kl fem. Det är dresscode också:)

Det nya året 2012-

Jag känner mig laddad, inför allt. Jag ska återigen bli snygg, ni minns kanske min svacka?? Den är inte 100% än, men på gång.
Det bästa med de nya året är- valpen som kommer!!;) och även en resa till Kroatien och ett fantastiskt bröllop som kommer att äga rum i sommar och vi får inte glöm en jul/nyårs resa till Thailand;) detta är inte riktigt spikat men vi har hållt på att planera sen början av 2011.

Hoppas ni också har lite nyårs planer att se fram emot ;) många kyssar till alla er som varit delaktiga i att ha gjort det bästa av 2011. Välkommen med mig in i 2012 och göra detta år till de bästa av det bästa! På återseende!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback